בן דודם של הזוג אקונין בריאיון: "עם ישראל חייב להתאחד בתפילה"

    אסתי פלד No Comments on בן דודם של הזוג אקונין בריאיון: "עם ישראל חייב להתאחד בתפילה"

    ראובן דיין בן דודם של הזוג אוקנין, שנחטפו ע"י הרשויות בטורקיה ללא עוול בכפם, בתואנה של ריגול בגלל צילומים של ארמון הנשיא מעמדת תיירות מוכרת בעיר, בריאיון ל"מהדורה המרכזית" קורא בן דודם לעם ישראל להתאחד בתפילה למען שחרורם המהיר. ראובן מספר כי אירוע החטיפה נודע בדרך לא דרך

    צילום: פלאש 90
    18:53
    14.05.24
    קובי פינקלר No Comments on לחימה במלוא העוצמה: לוחמים נפצעו בקרבות ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המעצר בטורקיה | ראובן דיין בן דודם של הזוג אוקנין התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ומספר על מצבם של הזוג שנחטפו למעשה בטורקיה על לא עוול בכפם, לדבריו, "הסיפור הוא לא פשוט בכלל יש יותר חוסר ידיעה ואנחנו נמצאים בסיטואציה. כל עם ישראל צריך להתאחד בשביל המשפחה הזו".

    בן הדוד סיפר על הקושי הרב של המשפחה, "המשפחה שלנו נמצאת בחוסר ידיעה. אחיו הבכור בכה לי, "רק תפילות יעזרו". התפללו לשחרורם, רק הקב"ה יכול לעזור. אין לנו מושג איך זה יסתיים. אחרי כמה ימים שהם נעלמו, זה נודע לנו בדרך לא דרך. אסרו עלינו לדבר יותר, זה יכול להזיק למאמצי השחרור אבל לב מלכים ושרים ביד ה'. שמותיהם לתפילה: נטלי בת דבורה ומרדכי בן אידה".

    "הסיפור התגלגל בצורה לא מובנת, כמה ימים לא היה איתם קשר. הם היו בטיול משפחתי פשוט וזה נודע בדרך לא דרך. אנחנו נמצאים באמת לא מובנת. וכרגע ככל שפחות נדבר ויותר נתפלל זה יעזור. כל דבר שאנחנו נדבר יכול להועיל להזיק או לעזור באותה מידה. עם ישראל צריך להתאחד בתפילה. כי כל דבר שנציג ממשלתי יפעל או מישהו מהמשפחה זה לא יעזור ללא סיעתא דשמיא".

     



    0 תגובות